Terug
Gepubliceerd op 18/04/2025

Besluitenlijst  Vast Bureau

ma 14/04/2025 - 15:00 raadzaal Dalhem
  • Interne zaken

    • Secretariaat

      • Verslag van de vorige vergadering.

        Goedgekeurd

        Neemt kennis van het verslag van het Vast Bureau in zitting van 31/03/2025 en keurt dit goed met algemene stemmen en zonder opmerkingen.

         
      • Bespreking dagorde volgende raad.

        Goedgekeurd

        Het Vast Bureau bespreekt de dagorde van de RMW d.d. 24/04/2025.

    • Personeel en organisatie

      • WZC de Vesten - Afsluiten kandidatenlijst teamverantwoordelijke huishoudelijk dienst.

        Goedgekeurd

        Het Vast Bureau sluit de lijst af van de kandidaten voor de functie van teamverantwoordelijke huishoudelijke dienst.

      • Kennisname rapportering van de beslissingen van de algemeen directeur inzake dagelijks personeelsbeheer voor de periode van 01/07/2024 tot en met 31/12/2024.

        Ter kennis genomen

        Het Vast Bureau neemt kennis van de rapportering door de algemeen directeur van de beslissingen inzake dagelijks personeelsbeheer van 01/07/2024 tot en met 31/12/2024.

      • EDPBW - my optidesk voor beeldschermwerkers.

        Goedgekeurd

        Het Vast Bureau neemt kennis van de beslissing van het schepencollege van 07/04/2025 aangaande de goedkeuring van de offerte "My Optidesk".

      • EDPBW - beleidsaudit psychosociale aspecten.

        Goedgekeurd

        Het Vast Bureau neemt kennis van de beslissing van het schepencollege van 07/04/2025 aangaande de goedkeuring van de offerte "Beleidsaudit psychosociale aspecten".

      • Afwijzing arbeidsongeval d.d. 26/02/2025

        Goedgekeurd

        Het Vast Bureau besluit de feiten ingevolge afwijzing door de arbeidsongevallenverzekeraar, niet als arbeidsongeval te aanvaarden. 

      • Consolidatie arbeidsongeval d.d. 01/10/2024

        Goedgekeurd

        Het Vast Bureau besluit het arbeidsongeval te consolideren. 

      • Aanvraag schadeloosstelling wegens beroepsziekte

        Goedgekeurd

        Het Vast Bureau neemt kennis van het voorontwerp van de beslissing van Fedris en doet het nodige voor betekening.

    • Gebouwen

      • Gebruik kapel voor tentoonstelling schilderkunst

        Goedgekeurd

        Het Vast Bureau gaat akkoord met het gebruik van de Kapel voor de tentoonstelling.

  • Financiën

    • Bestelaanvragen en bestelbonnen

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau bevestigt de bestelaanvragen.

    • Goedkeuring aanrekeningen

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau gaat over tot de goedkeuring van een reeks genummerde aanrekeningen door derden.

    • Overheidsopdrachten

      • Toetreding tot raamovereenkomst CSMRTBOS24 Payroll & HR en Financiën - Cipal Schaubroeck

        Goedgekeurd

        Het Vast Bureau keurt goed:

        • de toetreding tot de dienstverlenende vereniging Cipal (verder genoemd “Cipal dv”) als aankoopcentrale voor afname van de raamovereenkomst "Raamovereenkomst voor het leveren en implementeren van bepaalde backoffice oplossingen (financiën en personeel) met dienstverlening”
        • de informatiebundel
      • Opzeg overeenkomsten CWS - gunningsprocedure leveren en ophalen damesverbandcontainers

        Goedgekeurd

        Het Vast Bureau besluit tot opzegging van de overeenkomst met CWS voor het leveren en ophalen van damesverbandcontainers, keurt het bestek voor de nieuwe opdracht goed en duidt de aan te schrijven leveranciers aan.


      • Aanstellen firma voor het reinigen van ramen voor de verschillende gebouwen van stad en OCMW Zoutleeuw - vaststellen wijze en voorwaarden van gunnen en aanduiden aan te schrijven ondernemers

        Goedgekeurd

        Het Vast Bureau stelt de wijze en voorwaarden vast en duidt de aan te schrijven ondernemers voor het reinigen van ramen voor de verschillende gebouwen van stad en OCMW Zoutleeuw aan.

  • Omgeving

    • Patrimonium

      • Pachtoverdracht.

        Goedgekeurd

        Het Vast Bureau geeft toestemming tot overdracht van pacht overeenkomstig artikel 39 van het Vlaams pachtdecreet.