Terug
Gepubliceerd op 03/05/2022

Besluitenlijst  Vast Bureau

wo 27/04/2022 - 15:30 raadzaal Dalhem
  • Interne zaken

    • Personeel en organisatie

      • Aanvraag deeltijdse werkhervatting.

        Goedgekeurd

        Het Vast Bureau verleent toestemming voor de deeltijdse werkhervatting van een personeelslid.

      • Aanstelling administratief medewerker personeelsdienst

        Goedgekeurd

        Het Vast Bureau stelt een voltijds administratief medewerker voor de personeelsdienst aan met een vervangingsovereenkomst.

      • WZC De Vesten - aanvraag loopbaanonderbreking personeelslid EKA.

        Goedgekeurd

        Het Vast Bureau verleent toestemming aan een personeelslid EKA tot een 1/2 loopbaanonderbreking in het kader van medische bijstand.

      • Aanvraag deeltijdse werkhervatting.

        Goedgekeurd

        Het Vast Bureau gaat niet akkoord met de halftijdse werkhervatting van een personeelslid.

      • WZC De Vesten - aanstelling medewerker keuken met een vervangingsovereenkomst.

        Goedgekeurd

        Het Vast Bureau gaat akkoord met de aanstelling van een medewerker keuken met een voltijdse vervangingsovereenkomst.

      • Arbeidsreglement

        Goedgekeurd

        Het Vast Bureau stelt het arbeidsreglement vast en keurt dit goed.

      • WZC De Vesten - tijdelijke uitbreiding vervangingsovereenkomst medewerker onderhoud en wasserij.

        Goedgekeurd

        Het Vast Bureau gaat akkoord om de vervangingsovereenkomst van een medewerker onderhoud en wasserij uit te breiden van 19/38 naar 29/38.

  • Financiën

    • Bestellingen – goedkeuring.

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau gaat over tot de goedkeuring van een reeks genummerde bestelbons.

    • Aanrekeningen door derden aan het OCMW.

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau gaat over tot de goedkeuring van een reeks genummerde aanrekeningen door derden.