Terug
Gepubliceerd op 17/01/2022

Besluitenlijst  Vast Bureau

ma 10/01/2022 - 11:30 raadzaal Dalhem
  • Interne zaken

    • Secretariaat

      • Verslag van de vorige vergaderingen.

        Goedgekeurd

        Het Vast Bureau keurt het verslag van 16.12.2021,22.12.2021 en 30.12.2021 goed.

      • Bespreking dagorde volgende raad.

        Ter kennis genomen

        Het Vast Bureau bespreekt de dagorde van de RMW d.d. 27.01.2022.

      • CNUZ cvba-so - commissie versnelde toewijzingen - aanduiding afgevaardigde OCMW.

        Goedgekeurd

        Het Vast Bureau duidt de nieuwe voorzitter BCSD aan met ingang van 01.01.2022.

      • Wijziging huishoudelijk reglement Bijzonder Comité voor de Sociale Dienst - kennisneming.

        Ter kennis genomen

        Het Vast Bureau neemt kennis van de wijzigingen aan het huishoudelijk reglement van het bijzonder comité voor de sociale dienst, zoals door het bijzonder comité aangenomen op 21.12.2021.

    • Personeel en organisatie

      • Definitieve oppensioenstelling contractueel personeelslid.

        Goedgekeurd

        Het Vast Bureau verleent met ingang van 01.02.2022 met onderlinge toestemming ontslag wegens pensioen aan een halftijds technisch beambte onderhoud rustoord.

      • Definitieve oppensioenstelling contractueel personeelslid.

        Goedgekeurd

        Het Vast Bureau verleent met ingang van 01.02.2022 met onderlinge toestemming ontslag aan een halftijds technisch beambte keuken en warme maaltijden.

      • Definitieve oppensioenstelling statutair personeelslid.

        Goedgekeurd

        Het Vast Bureau verleent met ingang van 01.02.2022 met onderlinge toestemming ontslag aan een voltijds conciërge/poetsvrouw.

      • Principebeslissing vervanging dienst onderhoud en wasserij.

        Goedgekeurd

        Het Vast Bureau verklaart de functie medewerker onderhoud en wasserij twee keer halftijds vacant met een vervangingsovereenkomst.

      • WZC De Vesten - aanstelling medewerker keuken, bedeling warme maaltijden en logistiek met een vervangingsovereenkomst.

        Goedgekeurd

        Het Vast Bureau stelt met 5 ja stemmen een medewerker keuken, maaltijden en logistiek aan met een vervangingsovereenkomst van 30/38ste.

  • Financiën

    • Bestellingen – goedkeuring.

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau gaat over tot de goedkeuring van een reeks genummerde bestelbons.

    • Aanrekeningen door derden aan het OCMW.

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau gaat over tot de goedkeuring van een reeks genummerde aanrekeningen door derden.

    • Facturatie door het OCMW – goedkeuring.

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau gaat over tot de goedkeuring van een reeks genummerde facturaties door het OCMW.

  • Leven en welzijn

    • WZC De Vesten

      • WZC De Vesten - bewonersbeheer - kennisneming.

        Goedgekeurd

        Het Vast Bureau neemt kennis van de opname van residenten in het WZC De Vesten, van de beëindiging van het verblijf van residenten, van de interne kamerwissels en van de overige ontwikkelingen inzake bewonersbeheer.

  • Omgeving

    • Patrimonium

      • Voormalig klooster Grauwzusters – aanpassingswerken elektriciteit – gunning opdracht en bestelling.

        Goedgekeurd

        De opdracht aanpassingswerken elektriciteit voormalig klooster Grauwzusters wordt gegund en besteld, op basis van het verslag van nazicht van de ontvangen offertes en voor een bedrag van 31.093,20 euro (excl. btw) of  37.622,77 euro (incl. BTW).

      • Pachtoverdrachten.

        Goedgekeurd

        Het Vast Bureau neemt kennis van overdracht van pacht overeenkomstig artikel 34 van de pachtwet.

      • Pachtoverdrachten.

        Goedgekeurd

        Het Vast Bureau neemt kennis van overdracht van pacht overeenkomstig artikel 34 van de pachtwet.